Hatalmas lángokkal égett a hulladék Rákosrendezőn, fotókon a tűz
A tűzoltók 5 vízsugárral oltják a lángokat.
A tűzoltók 5 vízsugárral oltják a lángokat.
Az első részletre van fedezete a fővárosnak, a másodikra még nincs, de ehhez előbb még amúgy is teljesítenie kell öt feltételt a kormánynak, ami évekbe telhet.
Erő Zoltán szerint ma Budapesten az jut lakáshoz, aki elég pénzt örökölt hozzá. Ezen a trenden akar fordítani a főváros – de ehhez hosszú idő kell. A főépítészt Kacskovics Mihály Béla kérdezte.
A politikus elképzelhetőnek tartja, hogy a kormány akadályozni fogja azoknak a beruházásoknak a megvalósítását, amelyeket a főváros a Mini-Dubajhoz kinézett területre tervez.
A kivásárlás után még évekig folytatta függönybizniszét a cég, majd tavaly decemberben nyomtalanul eltűnt – épp azelőtt, hogy a telket felvásárló vállalkozás Habony Árpádhoz került volna.
Hatalmas, több emelet magasra felcsapó lángokkal küzdöttek éjszaka a tűzoltók, amikor felhalmozott olajos talpfák kaptak lángra Rákosrendezőn, a mini-Dubaj beruházásnak kiszemelt területen. A hvg.hu megtudta, két tűzoltó megsérült oltás közben.
Eddig nem Rákosrendező és környéke volt a luxusingatlan-beruházások legnépszerűbb célpontja, a beruházás hatására azonban ez megváltozhat.
Budapest ismét lekoppintja a kormány egyik legfőbb legitimációs eszközét.
A Válasz Online olyan híreket is hallott, hogy nem 220-240, hanem 460 méter magas felhőkarcoló épülhet Rákosrendezőn.
A tél elejének forró témáját adta Budapestnek a Rákosrendezővel kapcsolatos, felhőkarcolókkal díszített kormányzati álmok napvilágra kerülése. Az évtizedek óta elhanyagolt terület rendbetételére mindenki szerint szükség van, de a fejlesztés mikéntje sok kérdést vet fel. Utóbbiakat Szczuka Levente településmérnökkel, a területet pedig kamerával jártuk körül. Videó a rákosrendezői helyzetről, álmokról és megoldásokról.
Évtizedekig volt nemcsak Magyarország legfontosabb tehervonat-elosztója, de az egész régió meghatározó vasúti csomópontja is Rákosrendező. Az előző század elején pár napig ráadásul önmagán jóval túlmutató tényezővé is vált, innen robbant ki az országot megbénító 1904-es vasutassztrájk, aminek leveréséhez Tisza Istvánnak Bécsbe kellett mennie segítségért. A ’90-es évek óta viszont már csak a pusztulás lett Rákosrendező jussa, és minden ötlet, amivel menteni akarták, földbe állt. A mini/maxi-Dubaj-tervek árnyékában felidézzük a pályaudvar hullámzó történetét.
Ez áll a lap birtokába jutott meg nem nevezett dokumentumban. Belenyúlna a kormány a helyi építési szabályzatba is.
A fiú még szerencsének mondható, mert bár a teste 40 százaléka megégett az áramütéstől, túlélte a balesetet.